Wydarzenia
Kilka tematów zostało omówionych podczas spotkania, gdzie główną uwagę poświęcono działalności w ramach IO5 i IO6. Zostało omówionych kilka zasad w IO5, które będą dotyczyły wyboru praktycznych metod nauczania do badania oraz zasady sporządzania opisu badanych procesów, a także zasady doboru próby do badań. Znaczną uwagę poświęcono ocenie poziomu kompetencji przekrojowych. Odnośnie IO6 głównie omówiono zagadnienia dotyczące procesu testowania, który ma być prowadzony w procesach dydaktycznych partnerów.
Już czwarte międzynarodowe spotkanie organizowane w ramach projektu Erasmus+ pod nazwą Metoda akceleracji rozwoju kompetencji przekrojowych w procesie kształcenia praktycznego studentów zostało zorganizowane 6 i 7 lutego 2017 roku na Uniwersytecie w Mariborze.
Na Uniwersytecie Matej Bel w Bańskiej Bystrzycy w okresie od lipca do grudnia 2016 roku zostało zrealizowanych kilka działań upowszechniających. We wrześniu został opublikowany artykuł w biuletynie uniwersyteckim. W następnym numerze biuletynu uniwersyteckiego (4/2016) będzie opublikowany kolejny, upowszechniający projekt i Macierz zależności metod kształcenia praktycznego i nauczania umiejętności przekrojowych studentów, artykuł.
Członkowie zespołu badawczego (Doc. Dr Tjaša Štrukelj Red. Dr Mojca Duh, doc. Dr Jernej Belák) z Uniwersytetu w Mariborze, Wydział Ekonomii i Biznesu są współautorami rozdziału książki “Praktyczna Metoda Nauczania i Kompetencji Przekrojowych w Słowenii” , który ma zostać opublikowany w książce “Rozwiązania Planowania Rozwoju Firmy” .