logo Politechniki Poznaskiej

aktualności

03.01.2019

Projekt „Metoda akceleracji rozwoju kompetencji przekrojowych w procesie kształcenia praktycznego studentów” uznany za przykład dobrej praktyki

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że projekt „Metoda akceleracji rozwoju kompetencji przekrojowych w procesie kształcenia praktycznego studentów”, który był realizowany jako element inicjatywy AWT®, ze względu na wysoką jakość merytoryczną oraz wzorowe zarządzanie został bardzo wysoko oceniony i uznany za przykład dobrej praktyki przez Narodową Agencję. Projekt oznaczono na Platformie Rezultatów Projektów Erasmus+, której celem […]

21.11.2018

Projekt ATC Erasmus+ zaprezentowany na III Zjeździe katedr przedsiębiorczości i innowacji

14.11.2018 r. w Centrum Przedsiębiorczości Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego odbył się III Zjazd katedr przedsiębiorczości i innowacji. Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej był reprezentowany przez dr inż. Małgorzatę Spychałę, która w imieniu dr inż. Macieja Szafrańskiego, Koordynatora Projektu, przedstawiła rezultaty projektu „Metoda akceleracji rozwoju kompetencji przekrojowych w procesie kształcenia praktycznego studentów”.

20.06.2018

XI OGÓLNOPOLSKIE FORUM INSTYTUCJI RYNKU PRACY

W dniach 25 – 29 czerwca odbędzie się XI OGÓLNOPOLSKIE FORUM INSTYTUCJI RYNKU PRACY pt. „Publiczne Służby Zatrudnienia w obliczu wyzwań rynku pracy w Polsce – wybrane zagadnienia bieżące, planowana przez MRP i PS reforma funkcjonowania urzędów pracy” w Kołobrzegu. FORUM jest poświęcone omówieniu nowych wyzwań i trendów rozwojowych urzędów pracy. Celem Forum jest zapoznanie […]

17.06.2018

Międzynarodowa konferencja „Competences in Smart Cities – the importance of the transversal skills in the labor market”

06.06.2018 na Uniwersytcie Mateja Bela w Bańskiej Bystrzycy odbyła się międzynarodowa konferencja „Competences in Smart Cities – the importance of the transversal skills in the labor market”. Konferencja była drugą zorganizowaną w ramach projektu Metoda akceleracji rozwoju kompetencji przekrojowych w procesie kształcenia praktycznego studentów. Wydarzenie miało na celu upowszechnianie metody opracowanej w projekcie przez 8 […]