
Podsumowanie Marketing WORKSHOP #4
Za nami wspaniałe wydarzenie!
We wtorek, 14.03.2023 r. spotkaliśmy się na Wydziale Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej, na kolejnym z cyklu Marketing Workshop #4.
Wydarzenia te już na stałe wpisały się w działania prowadzone na Wydziale Inżynierii Zarządzania, przez pracowników zakładu Marketingu i Rozwoju Organizacji.
Spotkanie poprowadzili dr inż. Maciej Szafrański oraz dr inż. Marek Goliński.
Na spotkaniu wystąpili niesamowici prelegenci:
– Adam Pioch, DTM wprowadził nas we wspaniały świat opowieści prelekcją „Storytelling, czyli emocjonalna cecha produktu w marketingu”,
– Krzysztof Gorecki przybliżył nam zagadnienie „Technologii w służbie marketingu”,
– Sebastian Baranowski odpowiedział na nurtujące wszystkich pytanie „Czy twoja lodówka zamierza Cię zabić? Krótko o bezpieczeństwie IoT”.
Na wydarzeniu gościliśmy prof. PP dr hab. inż. Marcin Butlewski, prof. PP dr hab. Joannę Sadłowską-Wrzesińską, prof. PP dr hab. inż. Ewa Więcek-Janka, przedstawicieli firm SENSE consulting – Dotacje I Szkolenia I Innowacje, inmarketing digital agency, Senuto, Concordia Design Poznań, ARC Europe , Lab150 Innovation Centre, SIGMEO, Rentierzy.FM Krzysztof Kamyk, studentów oraz ponad 300 uczniów szkół średnich online.
Dziękujemy za ogrom wiedzy, doświadczenia i umiejętność zainteresowania słuchaczy !
Jeśli nie było Cię z nami nic straconego! Obejrzyj wystąpienia tutaj: LINK