Wydarzenia
Monografia „The acceleration of development of transversal competences” stanowi udokumentowanie i podsumowanie pierwszego etapu prac projektowych i jednocześnie określa miejsce prac naukowych i badawczych realizowanych w projekcie. Celem projektu „The acceleration method of development of transversal competences in the students’ practical training proces” jest opracowanie metody kształcenia, która pozwoli na przyspieszenie nauczania umiejętności przekrojowych w
W ramach projektu pt. „Metoda akceleracji rozwoju kompetencji przekrojowych w procesie kształcenia praktycznego studentów” realizowanego w partnerstwie z Politechniką Poznańską, która jest koordynatorem projektu, na Politechnice Częstochowskiej rozpoczęto działania związane z testowaniem opracowanego przez jej pracowników, będących wykonawcami projektu, procesu rozwijania umiejętności przekrojowych w ramach kształcenia praktycznego. Celem procesu testowania jest ocena przyrostu kompetencji przekrojowych takich jak
Partnerzy projektu Metoda akceleracji rozwoju kompetencji przekrojowych w procesie kształcenia praktycznego studentów, który został uruchomiony w ramach programu Erasmus+, opracowali modele procesów rozwijania umiejętności przekrojowych w ramach kształcenia praktycznego. Charakterystyki tych modeli, dostępne są na stronie projektu pod adresem www.atcerasmus.eu m.in. dla instytucji partnerskich oraz dla instytucji współpracujących z partnerami, które są zainteresowane udziałem w
Prezentacja wyników projektu podczas Szóstej Konferencji Europy Południowo Wschodniej. Konferencja i Spotkanie Wydziałów Zarządzania zatytułowana „Współczesne zarządzanie i organizacja przedsiębiorców w erze cyfrowej w krajach transformacji: przeszkody i możliwości”. Artykuł zatytułowany SZKOLNICTWO WYŻSZE I PRAKTYCZNE METODY NAUCZANIA: NA PRZYKŁADZIE SŁOWENII został przedstawiony podczas Szóstej Konferencji Europy Południowo Wschodniej – Konferencja i Spotkanie Wydziałów Zarządzania zatytułowanej