Wydarzenia

ATC Erasmus+

Wydarzenia

18.12.2019Wietnam zdobyty

Na początku grudnia bieżącego roku odbył się wyjazd do Wietnamu, w ramach Erasmus +, na którym to przedstawiona została Metoda Akceleracji Rozwoju Kompetencji Przekrojowych W Procesie Kształcenia Praktycznego. Politechnikę Poznańską reprezentowały mgr Izabela Lewandowska oraz dr inż. Magdalena Graczyk-Kucharska. Wyjazd do Wietnamu, odbył się z powodu trwającego dwa dni sympozjum, w związku z European And

06.12.2018Metoda ATC Erasmus+ na Akademii Morskiej w Szczecinie

Metoda ATC Erasmus+, została zastosowana na Akademii Morskiej w Szczecinie przez dr inż. Annę Wolnowską. Studenci kierunków Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Systemy Transportu Zintegrowanego  w październiku oraz listopadzie uczestniczyli w zajęciach, w trakcie których zastosowano proces kształcenia praktycznego opracowany i przetestowany w trakcie projektu ATC Erasmus+ przez Politechnikę Poznańską. Ten sam proces jest również stosowany

21.11.2018Projekt ATC Erasmus+ zaprezentowany na III Zjeździe katedr przedsiębiorczości i innowacji

14.11.2018 r. w Centrum Przedsiębiorczości Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego odbył się III Zjazd katedr przedsiębiorczości i innowacji. Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej był reprezentowany przez dr inż. Małgorzatę Spychałę, która w imieniu dr inż. Macieja Szafrańskiego, Koordynatora Projektu, przedstawiła rezultaty projektu „Metoda akceleracji rozwoju kompetencji przekrojowych w procesie kształcenia praktycznego studentów”.

22.08.2018Czas i przedsiębiorstwa rodzinne – Uniwersyt Ekonomiczny, Finlandia

21.08.2018 r. odbyła się Konferencja pt. ”Czas i przedsiębiorstwa rodzinne” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Turku. Tematyka wydarzenia dotyczyła: promocji rodzinnego biznesu, ciągłości lub zmian w rodzinnych strukturach biznesowych oraz zarządzania biznesem rodzinnym. Podczas wydarzenia Eija Huotari i Sirpa Soukka z Centria University of Applied Sciences, Kokkola zaprezentowały Metodę akceleracji rozwoju kompetencji przekrojowych w procesie kształcenia