Upowszechnianie projektu w roku 2015

ATC Erasmus+

Upowszechnianie projektu w roku 2015

Projekt Metoda akceleracji rozwoju kompetencji przekrojowych w procesie kształcenia praktycznego studentów kierowany jest i upowszechniany wśród kolejnych grup podmiotów: uczelnie wyższe (kadra zarządcza, studenci, absolwenci studiów), przedstawiciele przedsiębiorstw i organizacji przedsiębiorstw, instytucje otoczenia biznesu, władze regionalne i krajowe, instytucje szkoleniowe.

W trakcie upowszechniania wykorzystuje się kolejne kanały komunikacji jak: media społecznościowe, fora internetowe, Newslettery, eventy np. branżowe, targi edukacyjne, dni otwarte, strona internetowa projektu i partnerów, gazety i czasopisma, e-mailing, poczta tradycyjna, wideokonferencje, rozmowy telefoniczne, spotkania lokalne partnerów oraz spotkania międzynarodowe.

Do końca 2015 roku Lider wraz Partnerami przeprowadzili działania mające na celu upowszechnianie projektu wśród grupy docelowej. Zaliczyć do nich możemy:

  • 2 publikacje upowszechniające na stronach internetowych (Polska),
  • 2 newslettery (Polska),
  • 3 upowszechniania podczas eventów (Polska, Słowenia),
  • 24 posty w mediach społecznościowych na Fanpageu i Twitterze,
  • 2 e-mailingi (Finlandia),
  • 1 publikacja w czasopiśmie (Polska).

Wszystkie działania upowszechniające prowadzone do końca 2015 pozwoliły dotrzeć łącznie do 2910 osób w grupie docelowej projektu.