Podsumowanie Marketing WORKSHOP

podsumowane marketing workshop #1 i #2

Podsumowanie Marketing WORKSHOP

Za nami dwa pierwsze wydarzenia z cyklu Marketing WORKSHOP na Politechnice Poznańskiej zorganizowana w ramach projektu „Czas Zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska„. 25 kwietnia oraz 30 maja 2022 roku gościliśmy na Wydziale Inżynierii Zarządzania znamienitych ekspertów oraz ponad 500 uczniów podłączonych do relacji live wraz z Nauczycielami, z ponad 19 wielkopolskich szkół technicznych.

Podczas pierwszej części Marketing Workshop #1 dowiedzieliśmy się jak sprzedawać swoje produkty i usługi w świecie e-commerce. Druga część panelu upłynęła pod szyldem reklamowego wykrywacza kłamstw – badań za pomocą eyetrackera, facereadingu oraz heat map i rejestrowania emocji.

W trakcie Marketing Workshop #2 eksperci podzielili się wiedzą z zakresu sekretów e-commerce, a także swoimi doświadczeniami związanymi z budową relacji z klientami.

Eksperci Marketing WORKSHOP

Gorąco dziękujemy ekspertom, którzy podzielili się z nami swoją niewątpliwie ogromną wiedzą i umiejętnościami. Dzięki nim możemy poznawać tajniki nauki i rozwijać się z każdym dniem. A naszymi ekspertami byli:

Marketing WORKSHOP #1:

  • Krzysztof Kamyk – Właściciel firmy w Rentierzy.FM. Od kilkunastu lat związany jest z branżą e-commerce. Prowadzi szkolenia z obszaru dostępności cyfrowej dla pracodawców.
  • Łukasz Wolff – Prezes zarządu w Grupa Sigmeo. Od ponad 12 lat związany zawodowo z marketingiem internetowym, kampaniami contentowymi i projektowaniem w duchu digital first. Wykładowca na Politechnice Poznańskiej związany z projektem „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska” i Wydziałem Inżynierii Zarządzania.
  • Maciej Szafrański – Kierownik zadań Politechniki Poznańskiej w projekcie Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska, Zakład Marketingu i Rozwoju Organizacji, Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej.
  • Marek Goliński – Zastępca Dyrektora Instytutu Inżynierii Bezpieczeństwa i Jakości, Zakład Marketingu i Rozwoju Organizacji, Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej
  • Jagoda Piechocka – ,,Czas Zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska” Politechnika Poznańska
  • Tomasz Dworek – ,,Czas Zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska” Politechnika Poznańska

Marketing WORKSHOP #2:

  • Kamil Wawer – Head of Sales w firmie Senuto. Odpowiada za pozyskiwanie nowego biznesu oraz relacje z Partnerami. Od początku kariery w firmie K2 Media wspierał MŚP w marketingu online.
  • Damian Dudziński – Leasingowy partner biznesowy SGB. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w sektorze bankowym w obszarze sprzedaży i zarządzania, od 12 lat pracuje w Grupie SGB.
  • Maciej Szafrański – Kierownik zadań Politechniki Poznańskiej w projekcie Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska, Zakład Marketingu i Rozwoju Organizacji, Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej.
  • Marek Goliński – Zastępca Dyrektora Instytutu Inżynierii Bezpieczeństwa i Jakości, Zakład Marketingu i Rozwoju Organizacji, Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej

Serdecznie dziękujemy za udział i zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z obu wydarzeń:

WORKSHOP #1:

marketing workshop #1marketing workshop #1

dr inż. Marek Goliński                                                                                              dr inż. Maciej Szafrański

marketing workshop #1

Krzysztof Kamyk i Łukasz Wolff                                                                              Prorektor ds. rozwoju i współpracy z gospodarką prof. dr hab. inż. Michał

WORKSHOP #2:

marketing workshop #2marketing workshop #2

Damian Dudziński                                                                                                     Kamil Wawer

marketing workshop #2marketing workshop #2

dr inż. Maciej Szafrański i dr inż. Marek Goliński                                                      Aleksander Ludwiczak i Ireneusz Lis

A już w październiku kolejna edycja Marketing WORKSHOP!