
Podsumowanie Marketing WORKSHOP
Za nami dwa pierwsze wydarzenia z cyklu Marketing WORKSHOP na Politechnice Poznańskiej zorganizowana w ramach projektu „Czas Zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska„. 25 kwietnia oraz 30 maja 2022 roku gościliśmy na Wydziale Inżynierii Zarządzania znamienitych ekspertów oraz ponad 500 uczniów podłączonych do relacji live wraz z Nauczycielami, z ponad 19 wielkopolskich szkół technicznych.
Podczas pierwszej części Marketing Workshop #1 dowiedzieliśmy się jak sprzedawać swoje produkty i usługi w świecie e-commerce. Druga część panelu upłynęła pod szyldem reklamowego wykrywacza kłamstw – badań za pomocą eyetrackera, facereadingu oraz heat map i rejestrowania emocji.
W trakcie Marketing Workshop #2 eksperci podzielili się wiedzą z zakresu sekretów e-commerce, a także swoimi doświadczeniami związanymi z budową relacji z klientami.
Eksperci Marketing WORKSHOP
Gorąco dziękujemy ekspertom, którzy podzielili się z nami swoją niewątpliwie ogromną wiedzą i umiejętnościami. Dzięki nim możemy poznawać tajniki nauki i rozwijać się z każdym dniem. A naszymi ekspertami byli:
Marketing WORKSHOP #1:
- Krzysztof Kamyk – Właściciel firmy w Rentierzy.FM. Od kilkunastu lat związany jest z branżą e-commerce. Prowadzi szkolenia z obszaru dostępności cyfrowej dla pracodawców.
- Łukasz Wolff – Prezes zarządu w Grupa Sigmeo. Od ponad 12 lat związany zawodowo z marketingiem internetowym, kampaniami contentowymi i projektowaniem w duchu digital first. Wykładowca na Politechnice Poznańskiej związany z projektem „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska” i Wydziałem Inżynierii Zarządzania.
- Maciej Szafrański – Kierownik zadań Politechniki Poznańskiej w projekcie Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska, Zakład Marketingu i Rozwoju Organizacji, Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej.
- Marek Goliński – Zastępca Dyrektora Instytutu Inżynierii Bezpieczeństwa i Jakości, Zakład Marketingu i Rozwoju Organizacji, Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej
- Jagoda Piechocka – ,,Czas Zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska” Politechnika Poznańska
- Tomasz Dworek – ,,Czas Zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska” Politechnika Poznańska
Marketing WORKSHOP #2:
- Kamil Wawer – Head of Sales w firmie Senuto. Odpowiada za pozyskiwanie nowego biznesu oraz relacje z Partnerami. Od początku kariery w firmie K2 Media wspierał MŚP w marketingu online.
- Damian Dudziński – Leasingowy partner biznesowy SGB. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w sektorze bankowym w obszarze sprzedaży i zarządzania, od 12 lat pracuje w Grupie SGB.
- Maciej Szafrański – Kierownik zadań Politechniki Poznańskiej w projekcie Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska, Zakład Marketingu i Rozwoju Organizacji, Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej.
- Marek Goliński – Zastępca Dyrektora Instytutu Inżynierii Bezpieczeństwa i Jakości, Zakład Marketingu i Rozwoju Organizacji, Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej
Serdecznie dziękujemy za udział i zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z obu wydarzeń:
WORKSHOP #1:
dr inż. Marek Goliński dr inż. Maciej Szafrański
Krzysztof Kamyk i Łukasz Wolff Prorektor ds. rozwoju i współpracy z gospodarką prof. dr hab. inż. Michał
WORKSHOP #2:
Damian Dudziński Kamil Wawer
dr inż. Maciej Szafrański i dr inż. Marek Goliński Aleksander Ludwiczak i Ireneusz Lis
A już w październiku kolejna edycja Marketing WORKSHOP!