Podsumowanie Marketing WORKSHOP #4

Podsumowanie Marketing WORKSHOP #4

Za nami wspaniałe wydarzenie!
We wtorek, 14.03.2023 r. spotkaliśmy się na Wydziale Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej, na kolejnym z cyklu Marketing Workshop #4.

Wydarzenia te już na stałe wpisały się w działania prowadzone na Wydziale Inżynierii Zarządzania, przez pracowników zakładu Marketingu i Rozwoju Organizacji.

Spotkanie poprowadzili dr inż. Maciej Szafrański oraz dr inż. Marek Goliński.
Na spotkaniu wystąpili niesamowici prelegenci:
– Adam Pioch, DTM wprowadził nas we wspaniały świat opowieści prelekcją „Storytelling, czyli emocjonalna cecha produktu w marketingu”,
– Krzysztof Gorecki przybliżył nam zagadnienie „Technologii w służbie marketingu”,
– Sebastian Baranowski odpowiedział na nurtujące wszystkich pytanie „Czy twoja lodówka zamierza Cię zabić? Krótko o bezpieczeństwie IoT”.

Na wydarzeniu gościliśmy prof. PP dr hab. inż. Marcin Butlewski, prof. PP dr hab. Joannę Sadłowską-Wrzesińską, prof. PP dr hab. inż. Ewa Więcek-Janka, przedstawicieli firm SENSE consulting – Dotacje I Szkolenia I Innowacjeinmarketing digital agencySenutoConcordia Design PoznańARC Europe Lab150 Innovation CentreSIGMEORentierzy.FM Krzysztof Kamyk, studentów oraz ponad 300 uczniów szkół średnich online.

Dziękujemy za ogrom wiedzy, doświadczenia i umiejętność zainteresowania słuchaczy !

Jeśli nie było Cię z nami nic straconego! Obejrzyj wystąpienia tutaj: LINK