Zastosowanie metod nauczania w rozwoju kompetencji przekrojowychna Wydziale Ekonomii i Biznesu Uniwersytetu w Mariborze w Słowenii w roku akademickim 2017/18

ATC Erasmus+

Zastosowanie metod nauczania w rozwoju kompetencji przekrojowychna Wydziale Ekonomii i Biznesu Uniwersytetu w Mariborze w Słowenii w roku akademickim 2017/18

Członkowie zespołu UM FEB zaangażowani w projekt Eramus + „Metoda akceleracji rozwoju kompetencji przekrojowych w procesie kształcenia praktycznego studentów” wykorzystują nową wiedzę na temat metod nauczania (testowanych w ramach projektu) w pracy ze studentami w tym roku akademickim.

Zastosowano następujące metody nauczania w procesie pedagogicznym w programie studiów pierwszego stopnia w ramach polityki przedsiębiorstwa i zarządzania strategicznego: studium przypadku, praca zespołowa, burza mózgów, dramat pedagogiczny i „metoda 6 kapeluszy myślowych”. W proces rozwijania kompetencji przekrojowych  z „pomocą” tych metod nauczania włączono ponad 130 studentów.