Raport – Jak komunikować by motywować pokolenie Millenialsów

Raport – Jak komunikować by motywować pokolenie Millenialsów

Millenialsi (Pokolenie Y) to pokolenie urodzone mniej więcej w latach 1980-2000. Obecnie stanowią coraz liczniejszą grupę pracowników, wkraczającą na rynek pracy. Temat współpracy z Millenialsami jest niezwykle interesujący w kontekście poszukiwania kompromisów międzypokoleniowych wpływających na pracę i współpracę w przedsiębiorstwach.

W wyniku przeprowadzonych warsztatów i spotkań z pracodawcami w latach 2017-2018 (podczas Design Thinking Week Poznań i spotkań grupowych realizowanych w ramach projektu „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska*) powstał raport „Jak komunikować by motywować pokolenie Millenialsów”. Dane do niniejszego materiału zostały zebrane także dzięki badaniom ankietowym przeprowadzonym na Studentach Politechniki Poznańskiej. Raport został specjalnie opracowany dla firm zaangażowanych w tworzenie Wielkopolskiej Sieci Edukacyjno-Gospodarczej.

Twórcami raportu są: dr inż. Magdalena Graczyk-Kucharska, dr inż. Małgorzata Spychała, dr inż. Marek Goliński i dr inż. Maciej Szafrański – naukowcy z Katedry Marketingu i Sterowania Ekonomicznego Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej. Dzisiaj raport jest już dostępny dla szerszego grona odbiorców. Można pobrać go za darmo klikając TUTAJ.

*Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z budżetu państwa i jest realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego oraz Politechnikę Poznańską we współpracy z zainteresowanymi samorządami, pracodawcami i szkołami kształcącymi zawodowo z woj. wielkopolskiego.